#sarıyıfarket

15 Şubat Çocukluk Çağı Kanseri Farkındalık Günü kapsamında, müşterimiz KAÇUV’un isteği hem bu günün önemini vurgulamak hem de kendisinden söz ettiren bir kampanya yaratmaktı.

Gelen brief doğrultusunda çalışmaya başlayan yaratıcı ekibimiz 15 Şubat Çocukluk Çağı Kanseri Farkındalık Günü’nün rengi olan “Sarı” ile bir kampanya yaratmaya karar verdi. Bu kampanya ile şehirde karşımıza çıkan her alanda, insanların sarıyı yani çocukluk çağı kanserini farketmeleri sağlanması amaçlandı. Toplu taşıma araçlarından billboardlara, yaya geçitlerinden banklara, broşür ve stickerlardan sosyal medya paylaşımlarına kadar kullanılabilecek her yer bir mecraya dönüştürüldü.

Yaklaşık 1 ay yayında olan kampanya sonunda #SarıyıFarket için yazılı basında 15, online basında ise tam 111 haber yapıldı. Kurum işbirlikleri kapsamında 96 kuruma sarı kurdele gönderimi yapılırken, bu kurumlarda çalışan personeller kurdelelerimizi takarak çağrımıza destek verdi. Kampanyamız onlarca web sitesinde haber olurken, sosyal medya hesaplarımızın ve gönderilerimizin ulaştığı tekil kullanıcı sayısı 580.000’i geçti. Tüm bunların sonucunda 5 milyona varan erişim alırken, web sitemiz www.kacuv.org’u binlerce kişi ziyaret etti. Kanser konusunda bilinç arttıkça ve hekime ulaşım kolaylaştıkça tedavi başarısı da artıyor. Sen de farkındalığı artırmak için sarı bir kurdele veya obje ile fotoğrafını #sarıyıfarket etiketiyle paylaş daha çok çocuğa umut ol!