
Popcorn
Merkezi San Francisco’da olan ve ABD’de faaliyet gösteren Popcorn, market alışverişlerini kısa sürede kapınıza getiren yepyeni bir girişim.
Fol olarak sektörün en yeni oyuncularından Popcorn’un görsel kimlik yaratma süreçlerini üstlendik. Öncelikli ihtiyaç hem mobil uygulama hem de offline materyallerde kullanmak için logonun tasarlanmasıydı. Tasarım ekibimiz logoyu markanın karakteriyle örtüşen; hareketli, eğlenceli ve renkli bir yapıyla tasarladı. Logotype’ın arkasında sürekli değişen şekiller, markanın hareketli yapısını yansıtırken, geniş renk alternatifi ise Popcorn’un farklı ve renkli yapısını ön plana çıkarıyordu.
Logonun ortaya çıkmasından sonra, marka deneyimini oluşturan tüm etkileşim alanları için çok yönlü bir kimlik hazırladık. Hazırladığımız bu kimlik Popcorn kuryelerinin kıyafetlerine, vanlarına, taşıma çantalarına ve diğer pek çok malzemeye uyarlandı. Ayrıca offline mecralar için billboard, poster, broşür gibi çalışmaların yanı sıra sosyal medya için farklı konseptlerde çalışmalar hazırlayarak, markanın duygusal ve işlevsel deneyimlerini güçlendirmeyi hedefledik.
Uygulamayı İndir











